Egzosomy ASCE+

Terapia regeneracyjna

Przełomowa i w pełni bezpieczna terapia regeneracyjna i przeciwstarzeniowa potwierdzona licznymi badaniami. Egzosomy ASCE+ w opatentowanej technologii ExoSCRT™ to pierwsze w 100% czyste egzosomy dostępne na rynku.

Czym są egzosomy?

Egzosomy to pęcherzyki zewnątrzkomórkowe, które pełnią rolę mediatora komunikacji międzykomórkowej. Przesyłają impulsy komórkom macierzystym, pobudzając je do regeneracji. Dzięki mikroskopijnym rozmiarom rzędu 30-200 nm (1/100 komórki), swobodnie przenikają przez wszystkie warstwy skóry:

• Naskórek – wzmocnienie bariery skórnej, ochrona lipidów
  • Skórę właściwą – pobudzenie syntezy kolagenu i fibroblastów
  • Tkankę podskórną – zwiększenie wytrzymałości tkanki

Pełnią podwójną funkcję: regeneracyjną oraz przeciwzapalną

Egzosomy ASCE+ SRLV zawierają:

• 5 czynników wzrostu wspomagających regenerację skóry,
  • 6 peptydów pobudzających produkcję kolagenu,
  • 19 aminokwasów odżywiających skórę,
  • 4 koenzymy wzmacniając płaszcz lipidowy skóry,
  • Glutation chroniący komórki przed działaniem wolnych rodników i toksyn,
  • Kwas hialuronowy odpowiedzialny za prawidłowe nawilżenie skóry,
  • 4 czynniki wzrostu wzmacniające proces syntezy kolagenu i elastyny.
  • Witaminy i minerały

Przebieg Zabiegu

Dla uzyskania optymalnych rezultatów egzosomy ASCE+ łączymy z procedurą dermapen.Preparat można także zastosować przy zabiegu lasera frakcyjnego iPixel.
Zalecane się wykonanie serii 3 zabiegów w odstępach co 3-4 tygodnie. Dokładny protokół zabiegowy jest dobierany indywidualnie, w zależności od wskazań.
Pierwsze rezultaty mogą być widoczne już po kilku dniach. Na pełen efekt, w związku z przebudową i regeneracją skóry, należy poczekać kilka tygodni.

• Rozjaśnienie przebarwień poprzez zmniejszenie zawartości melaniny w komórkach.
  • Terapia regeneracyjna i odmładzająca
  • Redukcja zmarszczek, wyrównanie kolorytu, poprawa nawilżenia.
  • Redukcja blizn przerośniętych (keloidy) i potrądzikowych.
  • Przyspieszenie gojenia ran oraz zmniejszenie powstawania blizn po zabiegach chirurgicznych.
  • Zmniejszenie objawów atopowego zapalenia skóry (AZS): łagodzi ciężki stan zapalny i wspomaga odbudowę bariery skórnej

• Ciąża oraz okres karmienia piersią
  • Zmiany zapalne w obrębie skóry i aktywne zakażenia okolic zabiegu
  • Infekcje wirusowe (np. opryszczka)

Bezpośrednio po wykonanym zabiegu należy unikać dotykania i masowania . Okolicę poddaną zabiegowi należy zachować w czystości i sterylności przez 24 godziny. Miejsca nakłuć dezynfekować płynem Octenisept dwa razy dziennie przez 2 dni. Przez okres 1 miesiąca po zabiegu nie należy wykonywać zabiegów kosmetycznych.
Na około 3 tygodnie po zabiegu zaleca się także ograniczenie ekspozycji na promienie słoneczne oraz ciepło (solarium, sauna).

Objawy niepożądane w postaci obrzęku, zasinienia, niewielkiej bolesności, pieczenia, swędzenia i uczucia ogólnego dyskomfortu, które mogą pojawić się po zabiegu, zwykle mijają po kilku dniach.