Egzosomy ASCE+

Terapia regeneracyjna

Przełomowa i w pełni bezpieczna terapia regeneracyjna i przeciwstarzeniowa potwierdzona licznymi badaniami. Egzosomy ASCE+ w opatentowanej technologii ExoSCRT™ to pierwsze w 100% czyste egzosomy dostępne na rynku.

Egzosomy to pęcherzyki zewnątrzkomórkowe, które pełnią rolę mediatora komunikacji międzykomórkowej. Przesyłają impulsy komórkom macierzystym, pobudzając je do regeneracji. Dzięki mikroskopijnym rozmiarom rzędu 30-200 nm (1/100 komórki), swobodnie przenikają przez wszystkie warstwy skóry:

• Naskórek – wzmocnienie bariery skórnej, ochrona lipidów
  • Skórę właściwą – pobudzenie syntezy kolagenu i fibroblastów
  • Tkankę podskórną – zwiększenie wytrzymałości tkanki

Pełnią podwójną funkcję: regeneracyjną oraz przeciwzapalną.

Zabiegi z egzosomami wykazują niezwykłą skuteczność w odmładzaniu skóry i redukcji oznak starzenia takich jak zmarszczki, przebarwienia, rewelacyjnie poprawiają koloryt cery, nawilżają i silnie regenerują, likwidują blizny potrądzikowe. Egzosomy stosowane są także w terapii łysienia i nadmiernego wypadania włosów. Warto wiedzieć, że skuteczność i bezpieczeństwo egzosomów zostało potwierdzone licznymi badaniami klinicznymi.

W Klinice Sissi Aesthetic Medicine stosujemy wyłącznie w 100% czyste egzosomy, pozyskane z komórek macierzystych w opatentowanej technologii.

Egzosomy ASCE+ SRLV zawierają:

• 5 czynników wzrostu wspomagających regenerację skóry,
  • 6 peptydów pobudzających produkcję kolagenu,
  • 19 aminokwasów odżywiających skórę,
  • 4 koenzymy wzmacniając płaszcz lipidowy skóry,
  • Glutation chroniący komórki przed działaniem wolnych rodników i toksyn,
  • Kwas hialuronowy odpowiedzialny za prawidłowe nawilżenie skóry,
  • 4 czynniki wzrostu wzmacniające proces syntezy kolagenu i elastyny.
  • Witaminy i minerały

Przebieg Zabiegu

Dla uzyskania optymalnych rezultatów egzosomy ASCE+ łączymy z procedurą dermapen.Preparat można także zastosować przy zabiegu lasera frakcyjnego iPixel.
Zalecane się wykonanie serii 3 zabiegów w odstępach co 3-4 tygodnie. Dokładny protokół zabiegowy jest dobierany indywidualnie, w zależności od wskazań.
Pierwsze rezultaty mogą być widoczne już po kilku dniach. Na pełen efekt, w związku z przebudową i regeneracją skóry, należy poczekać kilka tygodni.

• Rozjaśnienie przebarwień poprzez zmniejszenie zawartości melaniny w komórkach.
  • Terapia regeneracyjna i odmładzająca
  • Redukcja zmarszczek, wyrównanie kolorytu, poprawa nawilżenia.
  • Redukcja blizn przerośniętych (keloidy) i potrądzikowych.
  • Przyspieszenie gojenia ran oraz zmniejszenie powstawania blizn po zabiegach chirurgicznych.
  • Zmniejszenie objawów atopowego zapalenia skóry (AZS): łagodzi ciężki stan zapalny i wspomaga odbudowę bariery skórnej
  • Nadmierne wypadanie włosów
  • Słabe, cienkie włosy
  • Łysienie androgenowego lub telogenowe u kobiet i mężczyzn

• Ciąża oraz okres karmienia piersią
  • Zmiany zapalne w obrębie skóry i aktywne zakażenia okolic zabiegu
  • Infekcje wirusowe (np. opryszczka)

Bezpośrednio po wykonanym zabiegu należy unikać dotykania i masowania . Okolicę poddaną zabiegowi należy zachować w czystości i sterylności przez 24 godziny. Miejsca nakłuć dezynfekować płynem Octenisept dwa razy dziennie przez 2 dni. Przez okres 1 miesiąca po zabiegu nie należy wykonywać zabiegów kosmetycznych.
Na około 3 tygodnie po zabiegu zaleca się także ograniczenie ekspozycji na promienie słoneczne oraz ciepło (solarium, sauna).

Objawy niepożądane w postaci obrzęku, zasinienia, niewielkiej bolesności, pieczenia, swędzenia i uczucia ogólnego dyskomfortu, które mogą pojawić się po zabiegu, zwykle mijają po kilku dniach.