Lipoliza iniekcyjna – redukcja tkanki tłuszczowej

Lipoliza to nieinwazyjna metoda modelowania sylwetki, polegająca na podaniu w miejsca nadmiernie nagromadzonej tkanki tłuszczowej zastrzyków z substancji powodującej rozpuszczanie komórek tłuszczowych. W miejscu podania preparatu powstaje kontrolowany lekki stan zapalny. W wyniku tego komórki ulegają rozpuszczeniu, a następnie są rozkładane w procesie przemiany materii i wydalane z organizmu.

Po wykonanym zabiegu można od razu wrócić do pełnej aktywności. Zabiegi powtarza się 2 – 3 razy w odstępach 4 – 6 tygodni w zależności od ilości tkanki tłuszczowej. Czasem wystarczający jest jeden zabieg.

Zabieg lipolizy jest przeznaczony dla osób z normalną wagą lub lekką nadwagą. Pomaga usunąć miejscowe otłuszczenia z miejsc, których trudno pozbyć się w wyniku diety czy ćwiczeń fizycznych.

U osób z rozległą otyłością zabieg ten jest nieskuteczny.

• Miejscowe otłuszczenie ciała
  • Redukcja tkanki tłuszczowej brzucha, bioder, ud, pośladków, okolicy nad kolanami.
  • Fałdy tłuszczowe na plecach i karku
  • Redukcja tkanki tłuszczowej podbródka

• Padaczka
  • Cukrzyca
  • Ostre choroby nerek i wątroby
  • Aktywne infekcje skórne w miejscu wstrzyknięć
  • Alergia na składniki preparatu,
  • Nadmierna otyłość

Bezpośrednio po zabiegu można wrócić do codziennej aktywności.Niekiedy po zabiegu może pojawić się obrzęk i utrzymujące się bolesne, piekące zaczerwienienie, swędzenie oraz drobne krwiaki. Są to typowe i normalne objawy rozpadu komórek tłuszczowych. Wszystkie te objawy ustępują samoistnie w ciągu kilku dni.