DR.CYJ Hair Filler – peptydowa terapia włosów

Zabieg nie wymaga specjalnego przygotowania, jedynie dzień przed zabiegiem i po zabiegu niewskazane jest picie alkoholu. Zabieg z wykorzystaniem preparatu DR.CYJ Hair Filler polega na wykonaniu serii wkłuć w skórę głowy w powierzchniowe warstwy skóry właściwej. Zabieg jest praktycznie bezbolesny, ponieważ w przeciwieństwie do mezoterapii wymaga mniej wkłuć.

DR.CYJ Hair Filler - Klinika Sissi - Tarnobrzeg

Peptydowa terapia włosów DR.CYJ Hair Filler to innowacyjny zabieg hamujący wypadanie włosów i przyspieszający ich odrost poprzez pobudzenie krążenia i rewitalizację mieszków włosowych. Przeznaczona jest zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, zarówno w przypadku łysienia androgenowego, ale także spowodowanego stresem, złą dietą, częstym farbowaniem lub też niewłaściwą pielęgnacją włosów i skóry głowy.

Zabieg przeznaczony jest dla osób, które chcą zatrzymać wypadanie włosów, przyspieszyć ich porost, pogrubić i zagęścić włosy. Unikalna formuła 7 peptydów i kwasu hialuronowego pobudza krążenie i poprawia ukrwienie skóry głowy a także odżywia mieszki włosowe. Innowacyjność DR.CYJ Hair Filler to także opatentowana technologia przedłużonego uwalniania i wnikania substancji aktywnych – minimalna dawka skoncentrowanego preparatu jeszcze przez 2 tygodnie po zabiegu utrzymuje się w skórze, powodując powolne, długotrwałe uwalnianie się i penetrację składników aktywnych.

Kuracja składa się z 4 zabiegów wykonywanych co 2 tygodnie.

• Dla kobiet i mężczyzn
  • Łysienie androgenowe
  • Rewitalizacja mieszków włosowych
  • Łysienie związane ze stresem, złą dietą, częstym farbowaniem włosów

• Kobiety w ciąży i karmiące
  • Dzieci i nieletni poniżej 18 r. ż.,
  • Uczulenie na którykolwiek ze składników
  • Zmiany skórne, choroby skóry, infekcje lub następstwa zakażeń paciorkowcami,
  • Przyjmowanie leków immunosupresyjnych
  • Terapia sterydowa
  • Choroby autoimmunologiczne
  • Niewyrównana cukrzyca
  • Choroby reumatyczne
  • Powtarzające się anginy i zapalenie wsierdzia

Skutków ubocznych właściwie nie ma, jedynie bezpośrednio po zabiegu mogą występować niewielkie zgrubienia w miejscu podania preparatu lub też niewielkie swędzenie. Wspomniane niedogodności znikają w przeciągu 1 doby.