Laser Frakcyjny – resurfacing, laserowe odmładzanie skóry

Laser Alma Harmony iPixel™ wykorzystuje wiązkę światła o długości fali 2940 nm w systemie ablacyjnym, co oznacza, że narusza zewnętrzną warstwę naskórka, poprzez odparowanie wody z komórek.

Laser Alma Harmony XL iPixel™ tworzy nakłucia o wielkości pikseli (mikrouszkodzenia), pozostawiając otaczające tkanki w stanie nienaruszonym, dzięki czemu przyspiesza proces gojenia i odnowy skóry. Wiązki lasera działają na skórę wybiórczo, precyzyjnie docierając do komórek tkanki podskórnej, jak i skóry właściwej. Podczas zabiegu, skóra twarzy zostaje “podziurkowana” za sprawą licznych mikrourazów. Jest to niezbędne, by zainicjować procesy regeneracji skóry oraz tworzenia nowych włókien kolagenowych i elastynowych, odpowiedzialnych za młody wygląd.

Laser iPixel™ sprawdza się doskonale jako terapia odmładzania skóry, czy resurfacing twarzy, to także niezastąpiony zabieg w usuwaniu blizn potrądzikowych oraz rozstępów i blizn pourazowych . Zabieg przynosi doskonałe rezultaty, a przy tym jest bezpieczny i obciążony minimalnym ryzykiem powikłań. Rezultaty terapii są naprawdę spektakularne i pojawiają się bardzo szybko, już po kilku sesjach. Najlepsze efekty daje przeprowadzenie 3 – 5 zabiegów wykonywanych w odstępach 3 – 4 tygodni.

• Resurfacing skóry
  • Drobne zmarszczki
  • Blizny potrądzikowe
  • Rozszerzone pory
  • Przebarwienia
  • Rozstępy

• Ciąża, karmienie piersią
  • Opalenizna (również solarium – 5 tyg. oraz samoopalacze – 2 tyg.)
  • Krem z retinolem (przestać używać na 3 tyg. przed zabiegiem)
  • Leki światłouczulające, retinoidy
  • Zioła światłouczulające (dziurawiec, nagietek – przestać używać na 2 -3 tyg. przed zabiegiem)
  • Skłonność do przebarwień
  • Bielactwo, łuszczyca, rybia łuska
  • Cukrzyca
  • Peeling ( przestać stosować na 1 tydzień przed zabiegiem)
  • Zmiany ropne, wirusowe i bakteryjne na skórze w miejscu proponowanego zabiegu
  • Ciężkie schorzenia ogólnoustrojowe
  • Zapalenia skóry
  • Ostra infekcja wirusowa
  • Depresja, nerwica

Po zabiegu skórę należy myć żelem bezmydłowym lub tonikiem bezalkoholowym, ewentualnie czystą letnią wodą. W celu przyśpieszenia regeneracji naskórka zaleca się stosować dermokosmetyki łagodzące i nawilżające 2 – 3 razy dziennie. Delikatnie skórę osuszać, nie trzeć, nie drażnić, nie zdrapywać mkrostrupków. W okresie około 4 tygodni od zabiegu nie zaleca się opalania skóry, w tym czasie należy bezwzględnie stosować kremy z filtrem SPF 50.

Po zabiegu iPixel™ skóra jest zaczerwieniona. Pojawia się rumień, któremu towarzyszy delikatne pieczenie. Odczuwalna jest również suchość i uczucie ściągnięcia skóry. W ciągu kilku dni występuje złuszczanie naskórka. Brak ochrony przeciwsłonecznej może doprowadzić do powstania przebarwień w obszarach poddanych zabiegowi.