Termolifting

.

Termolifting jest to zabieg, który polega na podgrzewaniu skóry właściwej i tkanki podskórnej przy uzyciu technologii fal radiowych RF co skutkuje zwiększeniem gęstości włókien kolagenowych, rozszerzeniem naczyń krwionośnych i przyspieszeniem przepływu krwi oraz tlenu, a także pobudzeniem fibroblastów do intensywnej produkcji włókien kolagenowych i elastynowych.W rezultacie podgrzania tkanek, zawarte w nich włókna kolagenowe kurczą się do swojej oryginalnej wielkości, a sama skóra staje się bardziej elastyczna i wygładzona, a zatem wygląda znacznie młodziej.

Zabieg ten polecany jest wszystkim tym, którzy pragną efektywnego odmłodzenia bez użycia skalpela i bez przechodzenia przez długi okres rekonwalescencji. Fale radiowe zastowane w urządzeniu przyczyniają się do nieinwazyjnego liftingu, wyrównania owalu twarzy oraz spłycenia zmarszczek mimicznych.

Termolifting jest to zabieg bankietowy, który przynosi natychmiastowe oraz jednocześnie długofalowe, pozytywne efekty.. Zalecana terapia 4 – 6 zabiegów.

• Lifting twarzy, szyi i dekoltu
  • Poprawa napięcia i kondycji skóry twarzy i okolic oczu
  • Wygładzenie kurzych łapek
  • Spłycenie zmarszczek
  • Poprawa owalu twarzy
  • Termolifting
  • Wygładzenie fałdów wargowo-nosowych

• Ciąża i karmienie piersią
  • Poważne choroby zakaźne (gruźlica)
  • Rozrusznik serca
  • Metalowe implanty w okolicy zabiegowe
  • Epilepsja
  • Zaburzenia czucia
  • Jaskra, zaćma
  • Oparzenia
  • Ostre stany zapalne skóry

Bezpośrednio po zabiegu można wrócić do codziennych czynności. Skóra przez około godzinę może być lekko zaczerwieniona i rozgrzana. Przez dobę po zabiegu należy unikać opalania naturalnego, a także w solarium, korzystania z sauny oraz gorących kąpieli. W celu optymalizacji efektów zaleca się picie wody min. 2 litry dziennie.