Fale radiowe RF

Terapia falami radiowymi stosowana jest w wielu zabiegach oferowanych przez nowoczesną kosmetologię dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii oraz skuteczności. Jest to zabieg, który polega na podgrzewaniu skóry właściwej i tkanki podskórnej co skutkuje zwiększeniem gęstości włókien kolagenowych, rozszerzeniem naczyń krwionośnych i przyspieszeniem przepływu krwi oraz tlenu, a także pobudzeniem fibroblastów do intensywnej produkcji włókien kolagenowych i elastynowych.

Fale radiowe przyczyniają się do nieinwazyjnego liftingu, wyrównania owalu twarzy oraz spłycenia zmarszczek mimicznych. Zabiegi tego rodzaju pozwalają również widocznie zredukować cellulit.

W naszej klinice fale radiowe stosujemy wykorzystując platformę Medika – urządzenie, które łączy moc fal radiowych ze skutecznością ultradźwięków oraz Liporadiologie VINCI, które dzięki zastosowaniu specjalistycznych głowic łączy działanie fal radiowych i podczerwieni z masażem próżniowym.

• Lifting twarzy, szyi i dekoltu
  • Poprawa napięcia i kondycji skóry twarzy i okolic oczu
  • Wygładzenie kurzych łapek
  • Spłycenie zmarszczek
  • Poprawa owalu twarzy
  • Termolifting
  • Wygładzenie fałdów wargowo-nosowych

• Ciąża i karmienie piersią
  • Poważne choroby zakaźne (gruźlica)
  • Rozrusznik serca
  • Metalowe implanty w okolicy zabiegowe
  • Epilepsja
  • Zaburzenia czucia
  • Jaskra, zaćma
  • Oparzenia
  • Ostre stany zapalne skóry

Bezpośrednio po zabiegu można wrócić do codziennych czynności. Skóra przez około godzinę może być lekko zaczerwieniona i rozgrzana. Przez dobę po zabiegu należy unikać opalania naturalnego, a także w solarium, korzystania z sauny oraz gorących kąpieli. W celu optymalizacji efektów zaleca się picie wody min. 2 litry dziennie.